23 September 2011

soalan bodoh tapi jawapan bijak


Perempuan : Katakan awak cinta saya.. Katakan awak cinta saya..
Lelaki : Awak cinta saya..

Perempuan : Sayang,saya nak kita menari macam ni sampai bila2..
Lelaki : Tak nak improved ke?

Lelaki : Saya sayang awak.. Saya sanggup mati disebabkan awak..
Perempuan : Bila tu??

Lelaki : Untuk awak,saya sanggup pergi ke hujung dunia..
Perempuan : ya.. tapi kenapa awak ada kat sini lagi??

Lelaki : Awak mengingatkan saya tentang laut..
Perempuan : Kenapa? sebab saya liar,romantik dan menghairahkan..
Lelaki : Tak.. Sebab awak buat saya loya..

Pelayan : Encik nak kopi hitam (black coffee) ??
Pelanggan : Warna lain ada tak?

Cikgu : Boleh tak kamu bagi contoh sesuatu yang berlaku secara kebetulan??
Murid : Mak dan ayah saya kahwin pada hari yang sama dan pada masa yang sama..

No comments: